….noen bilder….

…noen bilder er lagt ut på internet. Det er ikke så mange, og ingen av oss da jeg ikke får koblet til kamerane vårs til Pcen, så det er kun noen mobilbilder.

Trykk på linken under for å kikke på elefantene:

https://www.flickr.com/photos/olavstavsholt/

About olavbergen

psykolog i bergen? : http://www.psykolog-bergen.no
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to ….noen bilder….

  1. Tarjei says:

    Så nærme de er da. Helt vilt.

  2. Odd erlend says:

    Gjesp!! Jeg så en katt i går, dere så en elefant. Men dere ser ikke meg legge ut noen bilder av katten, og det var en sykt fin skogskatt, bare sånn til informasjon lissom…

  3. olavbergen says:

    Jeg vil gjerne se bilder av skogskatten jeg? Er ikke noe i veien for det. For å si det sånn, en norsk skogskatt hatt nok vært mer oppsiktsvekkende her nede enn en elefant.

  4. Tarjei says:

    Olav, Odd prøver ikke å si at det er moro å ta bilde av en skogskatt, han sier bare at det ser utrolig dumt å ta bilde av noe så allminnelig som en elefant. 🙂

  5. Tarjei says:

    Ellers fine bilder det du har lagt ut da.

Leave a Reply

