Ko Chang

Vi er naa kommet oss til Ko Chang, og har flyttet ned til Lonely beach som er backpackerstranda paa sorvestsiden av oya. Der har vi sjekket inn paa det flotteste resortet vi kunne finne (som ikke akkurat er det flotteste som finnes). Som backpackere vi egentlig er saa gjommer vi oss bak palmer og andre buskevekster naar vi nipper til drinkene vaares.

Siste delen av Burma gikk feiende flott, vi opplevd Burma som et relativt aapent land, og vi merket ikke noe til at det faktisk er ett land styrt med en jernhaand. Vi saa heller ingen av de spionene Lonley Planet hevder vil vere etter oss en eller annen gang paa turen, eller vent litt, det kom en jo en kar bort og spurte meg hva jeg syntes om valget og An Kan Ku Fi su-shi, hmmm kanskje spion, kanskje ikke, kanskje en nordman i forkledning. Jeg vet ikke.

Jeg skulle vel ogsaa skrive litt om Bagan, men jeg vet ikke om jeg makter aa skrive mer denne varmen. Nei jeg greier det ikke.

Vi drar naa til Bang Baou.

About olavbergen

psykolog i bergen? : http://www.psykolog-bergen.no
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ko Chang

  1. Tone says:

    så fine bilder:) utrolig flotte tempel, såg helt fantastisk ut! høres og ser ut som dere har hatt en utrolig opplevelse i Burma. hils mannen min, og si at jeg gleder meg vanvittig mye til han kommer hjem nå! kos dere siste dag i Thailand, nyt varmen her har det blitt kaldt igjen:(

  2. Marianne says:

    Deilig, deilig…og høres ut som ferien deres har blitt enda litt bedre enn forventet:) Nyt de siste dagene. Velkomstkomiteen i kjellersmauet står klar på mandag med boller og brus. Når på dagen ankommer du Bergen?

Leave a Reply

