Nepal

Vi reiser ti dager paa trekking, er uten telefon og internett de dagene. Skal prove aa legge ut bilder ikveld.

About olavbergen

psykolog i bergen? : http://www.psykolog-bergen.no
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Nepal

  1. marianne says:

    Savner dere!!!! Og skulle gjerne vært med dere!

  2. silje og huset says:

    Jeg får hive meg på kommentarbølgen, jeg òg! Jeg jobber med analyser og layout for tida, og kan la meg inspirere av fargene i bildene dere har posta. Det ser ut til at India rommer mye; fra kaos i byen til stillstand ved havet. Så det var noen demonstrasjoner i Nepal i dag, uten at jeg la merke til hva det gjaldt. Håper dere ikke ble fanga midt oppi en sånn hendelse. Ønsker dere herlige Himalaya – dager. Gå forsiktig, og hold dere unna apene. Min hverdag utarter seg på skolen, og der tegner jeg skole. Og jammen har jeg skoledrømmer òg. Flaks jeg liker skoler. Huset står, forresten. arrivederci

    • olav says:

      Hehe, ja heldigvis er vi langt fra skolen naa. Nei har ikke sett noen demonstrasjoner enda, men om de skulle komme, saa skal jeg selvfolgelig gaa i bresjen med demonstrantene.

  3. Marianne Kvale says:

    Hei

    Har skrevet noen ord for forste gang under varanasi. Reiseruten videre gaar til sor afrika men vet ikke hvor lenge vi blir der.
    Naa er det mat. I morgen er det trekking i Himalaya, stort hoydepunkt paa turen. Gleder meg i hel. Haaper dere har det godt hjemme. Og ja, har mange historier om ting og tang som ikke har vert like kjekt, men stort sett har vi hatt det veldig, veldig bra:)

Leave a Reply

