Ko Samet

Jeg vil bare nevne at vi har lagt ut nye bilder paa Flickr.

Harald har naa reist videre til Austraila, og vi reiser naa til Ko Samet, en liten oy utenfor Bangkok med lange kritthvite palmestrender, der har vi tenkt aa bruke de siste dagene liggende i horisontalen paa stranda med en paraplydrink i hver haand, og en bucket paa magen.

Ellers saa har vi faat fabelaktig lite ut av uken i Bangkok. Vi skulle jo selvfolgelig dra paa tigertempelet, reise med baat til floating market, gaa oss vill i de trange bakgatene i Ancient City og hoppet rundt som kengurer i byens parker, istedenfor har vi tilbragt hele tiden i en gate : Kohsan Road. Der har vi sitti paa skittene gatecafeer og glodd paa hverandre.

Vi har forsaavidt sett paa de store tempel omraadene som ligger et par steinkast utenfor gata vi bor i, noen enorme templer som vi er saa heldig og kan observerer fra badebassenget. Ellers har vi vert i ChinaTown, som var et kaos av lukter smaker og kvalmefremkallende matretter, men aliekevel ganske facinerende, jeg skal prove aa komme meg tilbake ditt for aa filme galskapen, jeg folte jeg var i et fremmed land, og det er jeg forsovidt, men Thailand er ikke akkurat et kultur sjokk. India derimot, huttemegtu jeg gruer meg allerede.

Naa venter bussen paa oss,. haaper alt staar til der hjemme.

About olavbergen

psykolog i bergen? : http://www.psykolog-bergen.no
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ko Samet

  1. Mamma og pappa. Til Olav. Svigermor og svigerfar. Til Marianne. says:

    Bankok høres jo – høres jo – høres jo … ut…… på en måte….Lørdag mellom kl 12,00 og 15.00 ville jeg ikke byttet med dere… Da gikk din mor, selverklært ski-klumse, går i nedoverbakke, detter på flatmark men klarer å pese seg opp i oppoverbakker, vel da gikk jeg en mil på silkeføre og med varmende sol som følgesvenn, på hytta, det er Norge det! Tiden før og etter kl 12.00 – 15.00 lørdag vil jeg gjerne bytte med dere. Men ikke Bankok – kom dere videre… Savner dere . kos dere.

    • olav says:

      ja, jeg savner det ogsa, men jeg ville alikevel ikke byttet, sno og kulde mot strand og palmer, hmmm. Goy at mamma dette paa ski igjen, jeg vil gjerne ha hendelsen dokumentert paa facebook.

  2. Cato Fjell says:

    Lura på om Anders befinne seg der nere i mars også 😛 reiser ned 17.mars! 🙂

Leave a Reply

