auda

 

Jeg var ute i vannet, ante fred og ingen fare da jeg plutselig kjenner noe som killer meg med beinet, det var tydeligivis en litt vell nergoende fisk, da Anders hardnakket postor at han ikke legger ann po meg under vann. Fisken svomte igjen ut mot havet, tok en U-sving og rykket fremover mot maalet, da den nermet seg tok den en sving opp mot vannet og  hoppet mot ryggen og hodet mitt.

Anders postor det var en stor lang rar aallignende fisk, uansett jeg so po det som et dorlig tegn, og tror du ikke jammen imeg jeg ble matforgiftet like i etterkant, ledd, mage og hals skriker av ubehag, men det positive er jo at jeg har tomt meg godt, og no kan skryte av et par kilos lettere tilverelse. Dessverre so mistet jeg en dag med snorkling og fisking, mens Anders og Harald har dratt ut.

Ellers so har vi no mott harald, og har flyttet til en ny resort, der vi har leid oss to Bungalower rett po stranden, denne stranden er kjent som backpacker stranden i Ko Chang, med hoy partyfaktor, og beachparties hver dag.

Jentene koser seg fremdeles ved bassenget, i den andre byen.

Jeg skal forsoke aa legge ut bilder og film imorra, men om det gor sent so kanskje jeg finner et annet sted aa gjorde det.  gled dere til Anders, baade som elefant og moped sjofor.

Ellers haaper vi dere har det fint hjemme i Norge. og nyter vinter, skiturer, kakao og krem.

 

About olavbergen

psykolog i bergen? : http://www.psykolog-bergen.no
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to auda

  1. Jostein says:

    Hei Hei
    Jeg følger med på bloggen deres, både Harald og Olav sin. Jeg lever gjennom dere om dagen så lev godt mm`kay. Og jeg sku gjerne vært der sjæl.

    J

  2. Odd Erlend og Tone Mari says:

    Gøy å lese og se bilder fra turen så langt, kan ikke si jeg er mindre misunnelig på dere nå. Bra dere har med matforgifting og fiskeangrep også, slik at vi kan trøste oss, med at slike pooblemer slipper vi her i trygge rolige norge.
    Hils alle og kos dere videre!!!

    • olavbergen says:

      Hehe ja livet er ikke akkurat en dans paa roser hver dag, men vi overlever, med og uten oppkast. Fiskeangrepet var bare krydder i tilverlsen, haaper dere har det fint hjemme i Norge.

  3. Emil og Ba says:

    Hei Olav og Marianne
    Går det med dere. Dere må passe dere for alle de store fiskene og haiene og deelektriske ålene og slanger og krokodiller or piraja. Hvis dere gjør det så går det nok bra. Jeg og Isak og pappa og mamma er på besøk i Lunde. Jeg gått på ski i dag og i går var vi i fritidsparken. Emil ønsker seg club pinguin.
    Ha det bra

    • olavbergen says:

      Jada vi har det helt flott her nede, her hadde du trives Emil, saa lenge du ikke hadde faatt en kokkosnott i hodet, Ba hadde nok taklet det, da han er saa hard i pappen, men du motte nok gott med hjelm 🙂 Hva er egentlig en Club Pinguin?

  4. Thomas & Lisa says:

    Hallaisen Olav & co,

    Vi regner bort her i Bergenbyen! Storm på fredag og i går; bare litt haggel og pjuskregn i dag, så det bedrer seg jo litt.. Men vi prøver å kompensere med høyt alkoholinntak og fredagskos stort sett hver dag. Ellers er Lisa like streng som før, og jeg er like piska. Kjekt å høre om beachparty og elefantturer – men det påvirker ikke oss – å nei vi blir ikke misunnelige! Har du fått testa ut borat/stringemil-kostymet på beachen? Det må til. Suss og klem, Lisa og Thomas

    • olavbergen says:

      Ja, altso Boratkostymet laante jo du for jeg dro, og jeg kan ikke huske at jeg fikk det tilbake. Ellers haaper jeg du finner en mote aa dempe den mo-i-rana-atferden til Lisa til vi kommer hjem. Bare aa ta turen ned naar du trenger en pause.

  5. Lars Kvinge says:

    Halloen, dere er kommet i koh pangan? Får dere med dere full moon partyet? Selv om det sikkert er like høy partyfaktor der uansett hver dag..

    • olavbergen says:

      Hei, nei vi har ikke det, vi er kun po Ko Chang, tenkte aa ta turen oppover mot Chang Mai, og deretter videre ned mekong elva mot luangprabang, so til vientiane for vi reiser til bangkok igjen, men vi vet egnetlig ikke hvordan ruten er enda, men vi haaper det ordner seg.

Leave a Reply

