Fortsatt Ko Chang

Ehh

Ja altso, jeg kom po at jeg glemte og detaljbeskrive frokosten vor po resortet: egg, polser, bacon, hvitt brod, frukt, kaffe, juice og fett,. denne slankekuren er ikke helt innen rekkevidde enda.

Igor var vi po elefantur, det var forst litt kjedelig og vi sovna nesten oppo elefanten, men det var helt til Anders fikk i oppgave og vere elefant-sjofor, jeg tror aldri jeg har sett Anders skjelve mer i beina, heldigvis har jeg filmet det, so den skal jeg legge ut po youtube imorgen om det er tid, jeg skal kalle filmen Pysete-Anders-og-elefanten. (jeg turde altso ikke aa ri elefanten, jeg er i motsetning til Anders ikke ute paa et suicide mission)

Ellers blei jeg trua med en stor machete igor, jeg stakk hue ut av taxien og fikk en machete retta mot meg. Jeg mo si at de taxi sjoforene her ikke alltid er like stabile, men det kan hende at han egentlig bare ville vise meg den fine kniven sin. (ps han var ikke serlig farlig,tror bare han var redd for at vi skulle stikke fra taxi-regningen, noe vi ikke skulle)

Jepp no reiser vi po scooter tur, hoper dere har det fint hjemme, vi savner Norge litt., bittebittelitt. (nesten ingenting)

Foresten, vi prover og oppdatere bloggen hver 3-4 dag.

About olavbergen

psykolog i bergen? : http://www.psykolog-bergen.no
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Fortsatt Ko Chang

  1. mamma og pappa. Til Olav. Svigermor og svigerfar. Til Marianne. Potensielle "høre om" venner til Marthe og Anders. says:

    hei på tur. Det er bra at faren din er tøffare enn deg på elefant. Å bade i ein elefentdrittpøl er ikke for pyser. Fine bilder. Misunner dere varmen og latmannslivet. Er ikke bang bao en spesiell landsby? Funnet noen framifrå spiseplasser?

    • olavbergen says:

      altsaa, pappa er jo en elefant, saa det skulle jo bare mangle, akkurat som Marianne er mye toffere nor hun er rundt sin art, apekattene. Bang Bao er en artig by jo, no stenger det , jeg mo logge av.,

  2. lisbeth says:

    Hei Anders. Gleder meg til å se filmen/bilder av deg på elefantryggen !! Trodde du var kurert etter den ville hesteturen på Sætregården. Høres deilig ut med scooter tur. Her hjemme, har dagen gitt kuling og haglebyer. Nyt varmen og livet videre alle sammen!

Leave a Reply

