Ko Chang

Beklager at jeg ikke la ut bilder igaar. Jeg var helt dognvill. Jeg er fodt saan. Men naa er bildene ut, det er ikke saa mange eller morsomme, men kamera blir nok flittigere brukt senere.

Vi er altso no po ko chang, en stor paradisoy mot grensen til kambodja.Her bor vi for tiden i to flotte leiligheter po ett resort helt sor po oya, med en fantastisk utsikt plassert mellom en koslig fiskelandsby og fin plamestrand. 

Jeg har bemerkelsesverdig lite o skrive om, da dagene er prikk like, men jeg kan jo ta en oppsumering:

\Vi vokner opp, strekker oss so lange vi er, synger en sang ogso smiler vi til hverandre (eller ikke). Etter aa ha strekt po terne, tripper vi gjespende ut po terassen og nyter utsikten utover den thailandske gulf, og lurer po om vi en dag kommer til aa klatre opp i et palme tre for aa knekke en nott.

Deretter motes vi aa gor i samlet flokk (gjerne hand i hand i lang lang rekke) ned til bassenget og trimmer iherdig, med svommestiler som er so unike at vi skremmer vannet av de andre solbaderene. Vi setter oss so ned og inntar en engelsk frokost og fruktshake, ogso raper vi i kor og slor oss po magen.

So gor jeg og Anders til nabostranden og camper i den mest avslappende strandcafeen po denne siden av ekvator, som ligger po en liten kokkos-nott reggae hippi palme strand, der livet gor i et absurdt rolig tempo. Der sitter vi, kikker po palmene, og snakker om hva vi skal ha til middag, horer po chill musikk og snakker om hva vi spiste til frokost.

Jentene trives best ved bassenget, og henger der, hva de egentlig holder po med har jeg overhodet ingen ide om.

Po kvelden gaar bucket-ene po hoykant (Innholdet i en bucket passer ikke og beskrive i en barnevennlig blogg), og vi drar deretter po nermeste beachparty.

Imorra skal vi kjore po en elefant / men vi skal ikke bade i avforing som pappa og Knut trivdes med nor de var her nede for noen moneder siden.

Ps> jeg prover aa svare po alle komentarer, men om jeg glemmer noen so er det fordi jeg er fodt dement, og mye av mine hverdagslige sysler overgor min kognitive kapasitet.

Hildegunn: hva het backpackergata i Calcutta, vet du det, vi vet ikke.

About olavbergen

psykolog i bergen? : http://www.psykolog-bergen.no
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Ko Chang

  1. Mari says:

    Det ser helt nydelig ut! Og bassenget er jeg akkurat nå VELDIG lysten på å prøve ut…(les: det er isregn i Bergen fremdeles). Fine folk!

    • olavbergen says:

      hehe isregn, jeg ble litt mer fornoyd med turen vor no, det er bra. Hvordan var markeringen, godt oppmote, gode taler?

      • Mari says:

        Det var veldig høytidelig. Taler fra Laberg, psykologforeninga, Erlend og Elisabeth:) De to siste ikke fullt så hvitsnippete som de første, heldigvis! Cath spilte flygel og sant to av låtene sine. VELDIG hyggelig! Vi avslutta med tapaslunsj hvor de ulike familiene måtte mingle for å få plass. Det vil si; vi var så seine ut fra talesalen at vi blei viggofamilien, men det var koselig lell! Var ca 25 stk der med litt forskjellig familie, venner og kjærester. Fikk sett litt foreldre – ganske så artig! Finnes noen bilder av hele glansbildegjengen oppe på podiet, men jeg veit sannelig ikke hvem som har de. Gleder meg til å se video av Anders på elefantryggen:) Kos dere masse videre i Ko Chang, hils gjengen!

  2. Ida says:

    😀 håpe deke får ein fin tur !

  3. endgamep says:

    Misunner sola. Men det ser ikke akkurat ut for å være noe party sted der sånn.

  4. mamma og pappa. Til Olav. Svigermor og svigerfar. Til Marianne. Potensielle "høre om" venner til Marthe og Anders. says:

    Vært der, sett det, opplevd det. Det stille livet. Tid til å tenke. Reflektere. Noen over de viktige spørsmål i livet. Andre over hva en skal ha til middag. Samme det. Bare dere har det bra. Kos dere, men ta en tur til den øya da!

  5. cathie says:

    Det ser herlig ut! Kjør hardt kjør (bucket) stil 🙂 Hils alle! PS: Olav, du er fin på håret!

Leave a Reply

